آرشان جانآرشان جان، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

شور زندگی ما دو نفر

سه ماهگی

1392/7/20 23:30
نویسنده : مامان ماهی
291 بازدید
اشتراک گذاری

آرشان ما سه ماهه شده . پسرک کوچک ما در گذر عمر به سرعت بزرگ میشه و من هر روز به این فکر

میکنم که خداوند چه نعمتی به ما داده و او را بسیار شکرگذارم.

 

مگه تو قهوه خونه هستی که این مدلی نشستی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ماچ

بقیه عکسها رو تو ادامه مطلب ببینید

پسرک اینک 6 کیلو وزن دارد و روزها را به شناختن دستش میگذارند و با دستانی گره کرده همه را به سوی دهان فرو میبرد و آتچنان صدایی به راه می اندازد که گمان میکنی چه میخورد ؟؟؟؟؟!!!!!!!

آقا پسری توی این لباس چقدر صاف و صوف شدی !!!!!!!!!! اینگار که خیلی معذبی لبخند

 

فدای اون گریه بدون اشکت مــــــــــــــــادر

بیا ببین مامانی برات چی درست کرده

بازم داری دست میخوری ؟ دست که چه عرض کنم مچ میخوری !!!!!!!!!!!!خوشمزه1

 

 

پسر قصه ما به تمرین "چگونه دمر شویم " میپردازد و اگر بدون محافظ رهایش کنیم بر میگرددمتفکر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

Tooloo
22 مهر 92 15:24
بخورمت شومبولي


طلوع
Tooloo
22 مهر 92 15:24
بخورمت شومبولي
سعیده
22 مهر 92 20:00
عزیزممممممممممممم .بخولمش من .ماهرخ موهاش چه رنگیه هاااااااااااا عزیزممم .سر کار میری یا نه .یکم تعریف کن برام


سعیده کلا بوره این پسره البته خودمم بور بودم وقتی همسن آرشان بودم اما بعدش مشکی شدم