آرشان جانآرشان جان، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

شور زندگی ما دو نفر

چهار ماهگی

1392/8/11 11:57
نویسنده : مامان ماهی
230 بازدید
اشتراک گذاری

واییییییییییییییییییسییییی آرشان شیطونی هات شروع شده آخه الان یکم زود نیست واسه اینکارها ؟؟؟niniweblog.comniniweblog.com

یاد گرفتی با کمک پاهات سینه ات رو بلند میکنی و شروع میکنی به صدا در آوردن که یعنی منو بردارینniniweblog.com

از خواب که بیدار میشی هنوز چشمات باز نشده کلته ات رو بلند میکنی و زودی میخوای بلند شی !!! niniweblog.comوای به حال اون موقعیکه تو بغلم باشی و بخوام بزارمت زمین اونوقت که حسابی گریه میکنیniniweblog.com

می برمت پیش خودم توی آشپزخانه تا هم به کارهام برسم هم تو منو ببینی و انقدر نق نزنی اونوقت شما آقا پسر با کمک پاهات خودت رو از کرییت میکشی بیرون !!!!!!!!! چشمام از حدقه در میاد وقتی این صحنه رو دیدم اگر با چشمام نمیدیم باورم نمیشد !!!!!!!!!!!!!!!!niniweblog.comniniweblog.com

گاهی وقت ها که بغلمی دارم با تلفن حرف میزنم آنچنان جیغی از ته گلوت میکشی که هر آن من فکر میکنم الانه که صدات بگیره ! جالب این جاست که هر چی من صدام رو بلند تر میکنم تا حرف بزنم شما هم با من صدات رو میبری بالا!!!!!

در کل با خوابیدن مشکل داری و الانم که دارم وبلاگت رو آپ میکنم داری نق نق میکنی و از دستت یه لحظه هم نمیتونم به کارهای شخصیم برسم

آرشان = niniweblog.com

http://stanco.persiangig.com/teenage/10/98y.jpg

چها ماهگی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

Tooloo
19 آبان 92 18:49
Googoolie sheytone khale
مامان پارسا
21 آبان 92 12:09
از غافلان محرم مرا جدا كنيد كم كم پروانه هاي روز دهم را صدا كنيد چيزي دگر به شهادت مولا نمانده است به مجلس حسين كه ميرويد ما هم دعا كنيد
مامان دیانا
24 آبان 92 21:08
ای جااااااانم گل پسر مون داره بزرگ میشه هااااااا از طرف من ببوسش بله عزیزم گذر عمر خیلی سریع میگذره
ملیسا
25 آبان 92 19:09
علت مکیدن انگشت: «مكیدن شست» یا انگشت، یكى از عادات رایج دوران كودكى است. این رفتار براى كودكان خردسال كاملاً طبیعى و عادى است، ولى اگر بعد از 6 سالگى باز هم كودك مبادرت به مكیدن شست كند، نیاز به درمان و رسیدگى دارد، زیرا موجب به هم ریختگى ردیف دندان ها، فك و آرواره مى شود. پژوهش ها نشان مى دهند حدود 75 درصد كودكان خردسال (تا یك سالگى) مُشت یا انگشتان خود را در دهان مى گذارند و مى مكند. انجام این كار براى این گروه سنى از كودكان آرامش بخش، سرگرم كننده و لذت بخش است. به طور معمول، كودكان زمانى مبادرت به مكیدن انگشت خود مى كنند كه یا خسته اند، یا ناراحت اند و یا حوصله شان سر رفته است.
زنبق
26 آبان 92 14:50
سلام. آخی... ماشاالله پس کم کم داره شیطون بلا میشه گل پسر... شیطون که چه عرض کنم