آرشان جانآرشان جان، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

شور زندگی ما دو نفر

یه خبر خوب دیگه

1392/8/8 22:10
نویسنده : مامان ماهی
300 بازدید
اشتراک گذاری

امروز فهمیدیم که خاله ملیسا یه نی نی تو دلش اومدهniniweblog.com niniweblog.comniniweblog.comوایییییییییییییییییی خدارو شکر

واسه من یه دوست داره میاد اگه پسر باشه که به به میشه هم بازی منniniweblog.comهوراااااااااااااااااااااااا niniweblog.com چقدر آتیش بسوزونیم دو تایی niniweblog.comniniweblog.comو اما اگر دختر باشهniniweblog.com niniweblog.comکه دیگه قلبخجالتخوشبحال من یعنی کلا قضیه عوض میشه و میره تو فازای niniweblog.com niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com بعدش یواش یواش niniweblog.com بعد از چند سال هم که گذشتniniweblog.com niniweblog.comای بابا چقدر بی جنبه ام ها هنوز هیچی نشده رفتم تو خط رویا پردازی

اینم تقدیم به همه پدرهای دنیا :

پدر یعنی طپش در قلب خانه پدر یعنی تسلط بر زمانه پدر یعنی احساس تکیه بر کوه پدر یعنی تسلی وقت اندوه خوشا آنانکه پدر در خانه دارند درون خانه یک پروانه دارند.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ملیسا
9 آبان 92 11:35
ماهرخ عزیزم مرسی از این همه لطفی که به من داری از صمیم قلبم برای تو ، پسر نازت و همسرت ارزوی بهترینهارو دارم
مامان پارسا
12 آبان 92 13:01
خاله مليسا جون مبارك باشه به سلامتي ولي چي ميشد دو تا ني ني توي شكمتون باشه يكي واسه اينكه همبازي و دوست آرشان جون بشه و اون يكي هم واسه آينده و ...


بد نمگی ها
مامان پارسا
14 آبان 92 8:30
خصوصي داري


الان میریم زودی میخونم
مامان پارسا
14 آبان 92 13:45
پيامي كه براتون خصوصي گذاشتم رمز مطالب وبلاگمه كه خواسته بودين


ببخشید اولش متوجه نشدم خیلی ممنون مارو محرم دونستید