آرشان جانآرشان جان، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

شور زندگی ما دو نفر

مادر

1392/9/2 12:49
نویسنده : مامان ماهی
223 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی ، مامان یعنی چی ؟

من : مامان یعنی مامان دیگه

مادر به چه معنی هست ؟ اصلا مادر یعنی چی ؟

من : مادر چیزی نیست که بتونم واست توصیفش کنم یعنی در جمله و تعریف نمی گنجه

یعنی چی نمیگنجه ؟

من : یعنی وقتی بخواهم تعریفش کنم از ابتدا انتهایی نداره یعنی پایانی برای توصیفش نیست عزیزم باشه ؟

باشه

اما مامان گفتی مامان یعنی چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یعنی بیا سرت رو بزار روی سینه ام و چشمهات رو ببند و برو ته قلبت اونجا بهت میگه مادر یعنی چی...

چند روز پیش خونه دوستم مراسم عزاداری امام حسین(ع) بود . آرشان پبش مامانم بود و خیلی بی تابی میکرد من هم داشتم کار میکردم اما دیدم ساکت نمیشه به خاطر اینکه مجلس بهم نریزه مجبور شدم بگیرمش تو بغلم و همینطور هم کار انجام بدم تا اینکه  تو بغلم آروم گرفت و خوابید مجلس رسید به اونجایی که روضه خوندن شروع شد و چراغها خاموش

برای اینکه آرشان بیدار نشه روی زمین نذاشتمش و یه گوشه ای خلوت نشستم. یهو یاد ایمیلی که چند روز پیش آرش برام فرستاده بود افتادم توی ایمیل از فضیلتهای پدر و مادر نوشته بود و در انتها گفته بود اگر پدر ومادرتون در درسترس هستند برید ببوسیدشون اگر نیستند زنگ بزنید... و اگر این فرصت ها رو از دست بدید بعدا باید برید روی سنگ قبر سردشون رو ببوسید وایییییییییییییییییییییییییی این حرف مو رو به تنم سیخ کرد و در آن واحد به یاد تمام سختی هایی که به مادرم دادم و اذیت هایی که کردمش افتادم و سریع خودم و آرشان رو پرت کردم تو بغلش و ازش طلب حلالیت کردم

گریه می کردم و حلالیت میخواستم مامانم هم همش می گفت بلند شو زشته و از این حرفها

اما واقعاً زشته فرزندی از مادرش طلب حلالیت کنه ؟

من که اون غرور رو زیر پام له کردم و دستش رو بارها و بارها جلوی همه بوسیدم به نظر شما فرزند برای پدر و مادرش می تونه غروری داشته باشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

شما بگید


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان پارسا
10 آذر 92 9:04
كار خوبي كردي چرا زشت باشهدر جواب پسري هم ميگفتي مادر يعني همه چيز