آرشان جانآرشان جان، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

شور زندگی ما دو نفر

پنج ماهگی آرشان

1392/9/11 23:21
نویسنده : مامان ماهی
229 بازدید
اشتراک گذاری

احوالات آرشان در پنج ماهگی :

آرشان مامان در  پنج ماهگی شروع به دمر شدن میکنه البته قبلش هم این کار رو میکرد اما چند وقتیه که یادش رفته تازه اصلا دوست هم نداره دمر بشه واسه همینم وقتی بردمت دکتر بهم گفت باید هر روز باشما تمرین کنم تا خودت راه بیافتی و دمر بشی

یک جیگری شدی برای خودت که نگو و نپرس


شبها توی خواب کلی شیر میخوریniniweblog.com و شدیدا میخوای من پبشت باشم حتی یه شب ساعت 4 صبح رفتم دستشویی شما هم خواب بودی اما تو خواب سر و صدا کردیniniweblog.com منم فکر کردم شیر می خواهی اما وقتی بهت شیر دادم نخوردی و من فهمیدم فقط میخوای بغلت کنم niniweblog.comماچniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com


یک جیغ های بلندی می کشی niniweblog.comکه می مونم این همه صدا واقعا از تو در میاد ؟!!!!!!niniweblog.com گاهی وقتها دست بردار هم نیستی کلی طولش میدی منم همش میترسم گلوت درد بگیره میام و حواست رو پرت میکنم اما به محض اینکه میرم دوباره شروع میکنی و روز از نو و روزی از نو ...niniweblog.com

یه شب که تازه میخواستیم بخوابیم گذاشته بودمت تو تخت خودمونniniweblog.com بابایی هم خوابیده بود رفتم که مسواک بزنم niniweblog.comدیدم صدای شما داره میاد فکر کردم حتما دوباره بیدار شدی وقتی نگاهت کردم دیدم چشمهات بسته است و خوابی niniweblog.com یعنی داشتی توی خواب حرف میزدی niniweblog.com!!!!!! صدات رو با موبایل ضبط کردم جالب اینجا بود که کلی حرف زدی و قطع هم نمیکردی صحبتهات روniniweblog.com !!!!البته باز هم این کارو کردی حتی همین الانم که من دارم وبلاگت رو آپ میکنم بازهم داری تو خواب حرف میزنی شیرین عسل مامان niniweblog.comو ماهم عادت کردیم !niniweblog.com


وزنت در این ماه 7/200 بود و قدت هم 65 خدارو شکر همه چیز نرمال بود

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

ملیسا
12 آذر 92 12:13
سلام ماهرخ جان خوبی آرشان عزیز خوبه پنج ماهگی ارشان مبارک باشه ایشااله همیشه شاد و سلامت باشه از طرف من ببوسش ملیساجونم ممنونم حتما می بوسمش
مامان پارسا
18 آذر 92 8:55
پنج ماهگيت مبارك چرا زير چشمت رو زخمي كردي برای اینکه همش ناخن هام بلنده هرچی هم مامانم میگیره بازهم مقل قارچ میمونه زودی بلند میشه
مرمر
25 آذر 92 2:51
ای جوووووونم خوشگل بور طلایی تو چقد شکل ارتین منی خدا نگهش داره برات واقعا بهترین هدیه ادمن
مامان پارسا
15 دی 92 9:39
عزيزم كجايي چرا آپ نميكنين دلمون واسه گل پسر يه ذره شده
مامان پارسا
22 دی 92 9:03
هر وقت ميام بهتون سر ميزنم و عكس دومي آرشان جونو ميبينم ياد يكي از عكسهاي پارسا مي افتم كه توي همين سنه و دقيقاً مثل همين عكس مرسی خاله جون پارسا رو ببوس