آرشان جانآرشان جان، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

شور زندگی ما دو نفر

مروري بر يكسالي كه گذشت

1393/4/16 21:07
نویسنده : مامان ماهی
412 بازدید
اشتراک گذاری

جان جانان من یکساله شد . نفس و وجود من یکسالی میشه که باهم و کنارهم هستیم . بی نهایت از بودنت خوشحالیم و همانطور که قبل هم گفتم وجودت حس زیبایی مادری رو به من هدیه داد . هدیه ای خدادادی ...

یادش بخیر شبی که به دنیا اومدی

کاملا یهویی و بی مقدمه پاتو کردی تو یه کفش که میخوام به دنیا بیام

هرگز اون لحظه ای که برای اولین بار دیدمت رو از یاد نمی برم

انگار از فضا اومده بودی ... با اون چشمهای سیاهت یه نگاهی به همه کردی

 

 

با برنامه ریزی که از قبل با بابایی کرده بودیم برات یه جشن تولد خوب گرفتیم و تا اونجا هم که توان داشتیم مفصلش کردیم . . .

چون همه چیز با برنامه ریزی و هماهنگی بود تولدت عالی برگزار شد. عکسهات گویای همه چیز هستند عزیز دلم

از اونجایی که خیلی علاقه به ماشین به خصوص فرمان داری کیکت رو یه ماشین خیلی قشنگ سفارش دادیم.

 

یه Happy BirthDay با عکس حیوانات برات گرفته بودم که خودم عاشقشون شدم .

این بادکنکها هم کار بابایی به کمک بابا مصی هست . دستشون درد نکنه قشنگ شده بودن .

و اما قسمت هیجان انگیز تولـــــــــــــــــــــــــــــد " بحث شیرین کادوها "

 

 

 

 

 

اینم بقایی بجا مانده از کادوها

و در نهایت من و بابایی بسیار از تولدی که برات گرفتیم راضی و خوشحال بودیم . امیدواریم که بازم بتونیم از اینکارها برات انجام بدیم .

تولــــــــــــــــــــــــــــــــــدت مبـــــــــــــــارکــــــــــــــــــــــــــ گـــل من

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان امیرعلی
10 شهریور 93 9:19
مبارک مبارک تولدت مبارک الهی صدساله شی
شيك پوش
16 آبان 93 16:19
با ما شيك پوش شويد: http://alizeshop.mihanblog.com