آرشان جانآرشان جان، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

شور زندگی ما دو نفر

دو سالگی

1394/7/6 9:17
نویسنده : مامان ماهی
304 بازدید
اشتراک گذاری

آرشان عزیزم

این روزها خیلی درگیر و مشغول هستم . آخه حدود یکسالی میشه که دارم توی خونه کار میکنم . شغلم رو بسیار دوست دارم . البته بهتره بجای شغل بهش بگم شوق

طراحی و ساخت زیورالات دست ساز انجام میدم !!!

به لطف حق تعالی توی این یکسال هم کارم بد نبوده و تونستم در فضاهای مجازی یه جایگاه کوچیک برای خودم درست کنم ... البته نباید حمایت پدرت رو نادیده بگیرم و اینکه این جایگاه رو مدیون حمایت های اون هستم.

تو هم روز به روز داری بزرگ و بزرگتر می شی و احساس مسئولیت مادرانه من در قبالت بیشتر و بیشتر می شه ...

بگذریم

ماشااله خیلی شیرین شدی و یه کمی زبون باز کردی

دیشب رفته بودی سراغ گلدون مامان سیما (به قول تو هیما) که توی دستت بگیریش و بازی کنی وقتی مامانی بهت گفت بزارش سر جاش تو در جوابش با یه لحنه کاملا بامزه ایی گقتی خوبی !!!!

به هلکوپتر میگی اوتر niniweblog.com به هواپیما میگی هیلما

به آرش میگی آدی

به مامان سیما میگی هیما

به مهرشاد میگی مه

به بابا مصطفی میگی بابا مو !!!!

به حسین میگی اودین

به نمگ میگی پودر!niniweblog.com

یکی دیگه از اعجایبت اینکه با پارک میگی آبادو !!!!!niniweblog.com!!!!!!!! بماند که چند ماه طول کشید تا لاخره توسط بابایی رمزگشایی شد و منظورت رو متوجه شدیم .

تازه راهش رو هم بلدی و اتفاقا خودت آدرس می دی که از این اینور یا اونور!!!niniweblog.com

وقتی یه خوراکی یا تنقلات (بجز غذا)  میخوایی قیافه ات خیلی بامزه میشه niniweblog.com

جذبه میگیری !!!!!

niniweblog.comگاهی وقتها هم قاییم میشه و از این niniweblog.comکارها می کنی

بعضی وقتها تلفن رو می یاری میدی به من مگی الو ... ازت سوال میکنم الو با کی ؟اسم اون شخص رو میگی مثلا میگی مو یا اودین

وقتش شماره رو میگیرم شروع میکنی به حرف زدن

میگی : اودین بیا خونه یا بیا ددر

بعدش میری کفشهات رو پات میکنی و پشت در منتظر می مونی تا بیان

انگاری که همون لحظه پشت در هستن niniweblog.com

مسواک شخصی میخوایی niniweblog.com خیلی هم بامزه این کارو انجام میدی

خلاصه کلی برای خودت شخصیت داری و اگر با صدای بلند باهات صحبت کنم قهر میکنی میری توی اتاقت

خیلی برام جالبه که با دوسال و رو ماه سنیت غرورررررررررررررررررررررر مردونه ایی داری !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

تازه استقلال هم پیدا کردی

وقتی داری توی اتاقت بازی میکنی و من می یام تو بهم میگی مامانی بــــــــــــــــــــــــــــــــــرو

واییییییییییییییییییییniniweblog.com خیلی دوستت دارم niniweblog.com

وقتی این جمله رو بهت میگم تو هم می گی دوست niniweblog.com( یعنی دوستت دارم) niniweblog.comniniweblog.com

 

 

آرشان جان تا این لحظه ، 2 سال و 2 ماه و 25 روز سن دارد

 

پسندها (1)

نظرات (1)

همراه رایانه
6 مهر 94 11:48
همراه رایانه مرکز پاسخگویی سوالات و مشکلات رایانه و اینترنت بصورت تلفنی شبانه روزی شماره تماس با خط ثابت از سراسر کشور :9099070345 ادرس سایت :www.poshtyban.ir