آرشان جانآرشان جان، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

شور زندگی ما دو نفر

هشت ماهگی گل مامانی

1392/12/14 15:33
نویسنده : مامان ماهی
246 بازدید
اشتراک گذاری

پسر قشنگ من عزیز دلم روز به روز که میگذره خدارو بخاطر وجود نازنینت بی نهایت یاد میکنم . هر روز شیرین تر از دیروزت هستی و با بودنت حس زیبای مادری رو در وجودم لبریز کردی. متحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ

نازنین پسرم هر روز بر دامنه کارهات اضافه و اضافه تر میشه و من به مادر بودنم می بالم niniweblog.com. توی این ماه نشستن رو یاد گرفتی و لذت اینکار برایت اینقدر زیاده که حتی نصفه شب هم از خواب بیدار میشی میشینی. niniweblog.comقلب کوچیک من طاقت این همه شیرین بودنت رو نداره و شروع میکنم به گاز زدن از وجودت !niniweblog.comمتحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ

توی این ماه درگیر خرید عید کردنت هستیم و با ذوق همش برات لباس میخریم. niniweblog.com

یکی میخواد جلوی بابات رو بگیره با این همه سخت گیر بودنش و وسواس در انتخاب لباس برای تو !!!!!!niniweblog.com

خدا میدونه برای دامادیت میخواد چیکار کنه ؟niniweblog.com ای بابا روزگار یعنی اون موقع تو میذاری ما ...............

دیروز داشتم به مامان پورانت میگفتم یعنی میشه من نوه ام رو ببینم ؟ یعنی عمر من قد این حرفها رو میده ؟ یادم باشه بشینم یه پست برای نوه ام بنویسم. متحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان پارسا
17 اسفند 92 7:58
تمومي خريدهاي آرشان جون مباركش باشه عزيزم ايشالله نتيجت رو هم ميبيني